EDI – Elektroniczna Wymiana Danych
Efektywna i zautomatyzowana wymiana danych w zakresie dokumentów biznesowych.
EDI łączy – podobnie jak nasze rozwiązania kablowe i łącznościowe – naszą współpracę. Umożliwia on niezależne od systemu ERP dalsze przetwarzanie naszych dokumentów biznesowych i oferuje liczne korzyści:
- Szybsze czasy przetwarzania
- Sprawne procesy biznesowe
- Dokładność danych
- Unikanie błędów wprowadzania danych
- Wzrost jakościowy
- Ograniczenie wymiany dokumentów w formie papierowej
EDI – przegląd możliwości
- typy dokumentów
- Rozpocznij z nami pracę nad projektem od podstawowych typów dokumentów, takich jak potwierdzenia zamówień czy zamówienia zakupu. Dalsza rozbudowa jest możliwa w dowolnym momencie.
- rachunki
- Uprość i zoptymalizuj kontrolę faktur dzięki otrzymywaniu faktur w formie elektronicznej.
- formaty
- EDIFACT np. 96a, SAP IDOC, FIX record, Opentrans i wiele innych. Obsługujemy wspólny standard.
Dostępność
Aby zrealizować proces zaopatrzenia z pomocą EDI, potrzebne jest Twoje wsparcie. Nasz dział IT chętnie się z Tobą skontaktuje, aby połączenie przebiegało jak najsprawniej.
Często zadawane pytania podczas przygotowywania:
- Czy Twoja firma już współpracuje z EDI?
- Jakiego formatu używasz?
- Jakich typów dokumentów używasz?
- Jakiej metody transmisji chciałbyś użyć?
- Kiedy będzie możliwe połączenie?