EDI – Elek­tro­niczna Wy­mi­ana Danych

Efektywna i zautomatyzowana wymiana danych w zakresie dokumentów biznesowych.
EDI łączy – podobnie jak nasze rozwiązania kablowe i łącznościowe – naszą współpracę. Umożliwia on niezależne od systemu ERP dalsze przetwarzanie naszych dokumentów biznesowych i oferuje liczne korzyści:

  • Szybsze czasy przetwarzania
  • Sprawne procesy biznesowe
  • Dokładność danych
  • Unikanie błędów wprowadzania danych
  • Wzrost jakościowy
  • Ograniczenie wymiany dokumentów w formie papierowej


EDI – przegląd możliwości

  • typy dokumentów
    • Rozpocznij z nami pracę nad projektem od podstawowych typów dokumentów, takich jak potwierdzenia zamówień czy zamówienia zakupu. Dalsza rozbudowa jest możliwa w dowolnym momencie.
  • rachunki
    • Uprość i zoptymalizuj kontrolę faktur dzięki otrzymywaniu faktur w formie elektronicznej.
  • formaty
    • EDIFACT np. 96a, SAP IDOC, FIX record, Opentrans i wiele innych. Obsługujemy wspólny standard.


Dostępność

Aby zrealizować proces zaopatrzenia z pomocą EDI, potrzebne jest Twoje wsparcie. Nasz dział IT chętnie się z Tobą skontaktuje, aby połączenie przebiegało jak najsprawniej.

Często zadawane pytania podczas przygotowywania:

  • Czy Twoja firma już współpracuje z EDI?
  • Jakiego formatu używasz?
  • Jakich typów dokumentów używasz?
  • Jakiej metody transmisji chciałbyś użyć?
  • Kiedy będzie możliwe połączenie?

Obsługa klienta TKD

Znajdź swojego doradcę